تعريف بازاريابي محتوا به صورت مختصر

۱۱ بازديد

بازاريابي محتوا، نوعي رويكرد بازاريابي است كه روي توليد و توزيع محتواي ارزشمند و مرتبط با كسب‌وكارها متمركز است. هدف از اين رويكرد، جذب كاربران جديد و حفظ مخاطبين قبلي و در نهايت، تبديل آن‌ها به مشتري به منظور سودآوري بيشتر براي كسب‌وكارها است. اين نوع بازاريابي آنلاين، بر خلاف تبليغات و انواع ديگر بازاريابي آنلاين، رويكرد تهاجمي ندارد و بر جذب كاربر از طريق ارائه محتواي ارزشمند تاكيد دارد.

 

به طور كلي، مي‌توان مراحل بازاريابي محتوا را در چند بخش خلاصه كرد:

1- برنامه‌ريزي و ايجاد تقويم محتوايي

2- توليد محتوا

3- ترويج و تبليغ محتوا

4- آناليز و تحليل محتوا

 

منبع: تپسل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.