چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۰ ۱۷:۲۳ ۱۱ بازديد
بازاريابي محتوا، نوعي رويكرد بازاريابي است كه روي توليد و توزيع محتواي ارزشمند و مرتبط با كسبوكارها متمركز است. هدف از اين رويكرد، جذب كاربران جديد و حفظ مخاطبين قبلي و در نهايت، تبديل آنها به مشتري به منظور سودآوري بيشتر براي كسبوكارها است. اين نوع بازاريابي آنلاين، بر خلاف تبليغات و انواع ديگر بازاريابي آنلاين، رويكرد تهاجمي ندارد و بر جذب كاربر از طريق ارائه محتواي ارزشمند تاكيد دارد.
به طور كلي، ميتوان مراحل بازاريابي محتوا را در چند بخش خلاصه كرد:
1- برنامهريزي و ايجاد تقويم محتوايي
2- توليد محتوا
3- ترويج و تبليغ محتوا
منبع: تپسل