اينتل شروع كرده است يك معيار مشخص براي ارزيابي محتوا تعريف كند كه منجر به كاهش چشمگير محتوا خواهد شد. اين امر به اينتل كمك ميكند دوره آنلاين بازاريابي ديجيتال تا به طور كارآمد تجربيات ديجيتال خود را به جلو پيش برد.
بسياري از سازمانها با چنين چالشهايي در خصوص اجراي مداوم يك راهبرد ديجيتالي مواجه هستند. در اين ميان، اينتل يك چارچوب عملياتي حكمراني ديجيتال قدرتمند را اعمال كرده است تا به اين چالشها رسيدگي كند و به شركت كمك كند تا كسب و كار خود را متحول سازد.
در سال ۲۰۱۶، اينتل شروع كرد به تمركز روي تعريف مجدد چارچوب حكمراني ديجيتالي خود، و با يك طرح براي ارزيابي جاي پاي ديجيتالي فعلي خود، در سطح كانال و محتوا، آغاز كرد. اين شركت معيار واضحي را براي ارزيابي محتوا تعريف كرد كه منجر به كاهش چشمگير محتوا شد.
yalda-summitدر رويكرد حكمراني ديجيتال، دوره جامع بازاريابي ديجيتال اين شركت ساختاري را در يك دنيايي پر از فرصتها و چالشهاي پويا معرفي كرده است. اين مدل هنوز يك مفهوم جديد است اما ميتواند تحول بزرگي در دنياي بازاريابي ايجاد كند. كليد موفقيت اينتل آن بوده است كه به طور مداوم ارزش كسب و كار چارچوب حكمراني ديجيتالي را به شركاي بازاريابي ارائه ميدهد. شركت اينتل روي شش راهبرد بازاريابي فروش تمركز كرده است:
۱. كاهش اضطراب، افزايش هيجان
اعمال حكمراني ديجيتال براي سازمانها با اندازههاي مختلف در صنايع مختلف چالشبرانگيز است، اما وقتي با اهداف كاري خاص همتراز شود، ممكن است ارزش آن چند برابر شود. با توجه به تجربيات كسب شده، اكثر تلاشهاي كارآمد زماني محقق شد كه به چالشهاي كاري بزرگ و خاص گره بخورند تا موجب رشد كاري شوند.
شركت اينتل ارزشها را تعريف كرده است و روي بازاريابهاي منتخب تمركز كرده است تا رويكردهاي مديريت ريسك. اين شركت همواره سعي داشته است در حوزه بازاريابي پيشرو باشد، زمان صرف شده براي بازاريابي را كاهش دهد، از فناوريهاي بازاريابي پيشرفته استفاده كرده و از برند ارزشمند حفاظت كند.
شركت اينتل از سيستم تشخيص پول نقد داخلي استفاده كرده و حتي هداياي تشخيص را با شعار “فعالسازي يك اينتل” ارسال كرده است.
۲. بازاريابي بهتر از طريق حكمراني
شركت اينتل در راهبردهاي بازاريابي روي نظارت و فعالسازي اين راهبرد تمركز ميكند. مسئولان در اينتل روي تجربه ديجيتال مشتريان آموزش جامع بازاريابي آنلاين خود تحقيق و بررسي ميكند نه روي محتوا يا وبسايت. در اين روش از سه عامل زير اطمينان حاصل ميكند: استفاده از فناوريهاي بازاريابي، استفاده از راهبردهاي كسب و كار/محصولات و راهبرد ديجيتالي، و پيروي از سياستها و استانداردهاي حكمراني مربوط به نگرانيهاي قانوني، حريم خصوصي و امنيتي.
video-yalda-summit۳. فكر كردن وراي قوانين
حكمراني فقط به معناي پيروي از قوانين نيست. اينتل براي رسيدگي به مسائل محتوا روي داده تمركز دارد. و براي ارزيابي محتوا و كانالهايي كه يك چارچوب منصفانه ارائه ميدهد، معيارهاي چندبعدي ايجاد كرده است. نمونههايي از اين معيارها عبارتند از معيارهاي عملكرد/مشاركت، طرحهاي بازسپاري بلند مدت و اولويتهاي شركتي.
اينتل تصميم گرفته است عنصر عاطفي را به حداقل برساند و معيارهاي واضحي را شناسايي كند. اين رويكرد متمركز بر داده و جمعي منجر به كاهش هيجانهاي عاطفي از سوي سهامداران شده است و شركت شاهد كاهش محتوا نه تنها براي رسيدن به هدف بلكه براي تغيير فرهنگ مربوط به نحوه اجراي بازاريابي بوده است.
۴. عنصر اصلي: يك ويژن
ويژن اين شركت “يك اينتل” است كه در سراسر تالارهاي تصميمگيري، فرآيندهاي حكمراني و ارتباطات مورد استفاده قرار گرفته است. يكي از چالشهايي كه بايد به آن رسيدگي كرد آن است كه ساختارهاي سازماني داخلي در معرض تجربيات ديجيتالي مشتريان اين شركت بوده اند.
توسعهدهندگان و تصميمگيرندگان فناوري اطلاعات مخاطبان مشترك در گروههاي مربوط به اينتل هستند. با تشويق فروش و آموزش آنلاين بازاريابي ديجيتال بازاريابي براي تمركز روي ارائه تجربه مشتري “يك اينتل”، اين شركت ابتدا به نيازهاي مخاطبان خود پرداخته است و در همان زمان نيز دسترسي وسيع به راهكارهاي مربوطه را در سراسر گروههاي كاري تشخيص داده است. يكي از ارزشمندترين مزاياي مربوط به اعمال مدل حكمراني در اين شركت و يكي از بهترينها در تامين امنيت كوتاه مدت استفاده از رويكرد “يك اينتل” است.
۵. چالشهاي بزرگ = بُردهاي بزرگ
اولين ماموريت اين شركت تحليل محيط ديجيتالي فعلي و اولويتسازي بوده است. يكي از چالشهاي بزرگ شركت اينتل ميزان دانش مردم درباره حكمراني ديجيتالي است. اينتل نيز به خوبي توانسته است ميزان آگاهي مردم را درباره تعريف حكمراني آموزش بازاريابي آنلاين و ارزش ايجاد شده از اين طريق افزايش دهد.
حكمراني فقط يك ضرورت براي بازاريابي نيست و ميتواند يك دارايي بازاريابي راهبردي باشد. با به حداقل رساندن ناشناختهها، اعمال بهترين اقدامات، و مشخص كردن نقشهاي اعضاي تيم و مسئوليتهاي آنها، اين شركت توانسته است مدت زماني را كه بازاريابها براي بازاريابي صرف ميكنند، كاهش داده و روي ايجاد تجربيات مشتري تمركز كند.
۶. اين شيوه قرن ۲۱ام است
كليدواژههاي بازاريابي مانند “بازاريابي در زمان واقعي”، “رسانه پروگرماتيك” و “شخصيسازي” همگي حوزههاي تمركزي است كه به بازاريابها كمك ميكند به طور كارآمدتري نسبت به گذشته به مخاطبان دسترسي داشته باشند. حكمراني يك راهبرد مناسب براي بازاريابي در قرن ۲۱ام است. حكمراني ديجيتال به موارد مختلفي رسيدگي ميكند اعم از تبديل بهترين اقدامات به استانداردهاي مستند، تضمين استفاده مناسب از فناوري و نظارت بر اجراي كلي ديجيتالي در سراسر تيم اينتل.
حكمراني تجربيات بازاريابي فوق العادهاي را به مشتريان ارائه ميدهد. بازاريابهاي شركت اينتل سريعتر و هوشمندانهتر عمل ميكنند و نتايج بهتري به دست ميآورند.
منبع:شنبه